▲LISTA

 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade mailen medan jag försökte lyssna på min lärare. 

 

Hur många kuddar sover du med: 9 stycken, dock sover jag på 3 av dem. 

 

Det senaste någon sa till dig: "Du får inte sitta i korridoren, men gärna i omklädingsrummet". Eeeh, thanks?

 

När tränade du senast: I måndags. Tack, nu fick jag "åh-jag-är-så-tjock-så-jag-måste-börja-träna"-känslan. 

 

Vad har du druckit idag: VitaminWater (Triple berry)

 

Vad var det senaste du köpte: Hmm... frukt och nötpåse. Kunde inte ha blivit tråkigare. 

 

Humör just nu: Grymt hungrik och ofokusserad, eller räknas det ens som humör?

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror att Disney prinsessor har rätt, så jag litar på dem. 

 

Vad står det i ditt senaste sms: "Japp. Det är kl 21. På trean. Full koll! Mamma påminde...<3

 

 Kläder just nu: Svarta brallor, jeans skjortslinne med en grå gardigan över. OSMINKAD.

 

Large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback