▲DEAD HEARTS

 
Sommaren 2012. Jag varit med människor som får mig att må bra. Denna sommar klådde den förra. Förra sommaren lämnade stora sår bakom sig. Hösten kom. Jag trodde att jag skulle förblöda till döds. Men sen kom våren och jag fick hopp. Jag skulle köra järnet denna sommar, och det gjorde jag. Jag hade aldrig klarat mig utan mina underbara vänner. Ni får mig att må som bäst. Jag har haft världens bästa sommarlov. Och nu, ser jag faktiskt fram till hösten. Den skrämmer mig inte lika mycket som den gjorde i fiol. Nu ser jag bara dom braiga sakerna: Mysiga outfits, halsdukar, koftor, mössor. Ljus, téer, mysiga människor. Åh, nu blev jag taggad.
Så myys, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback